1401-06-12 11:57
449
0
81469
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی:

طراحی اپلیکیشن "بزن بیرون" برای معرفی اماکن گردشگری

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگ گفت:اپلیکیشن "بزن بیرون" را طراحی کردیم و در این اپلیکیشن وقتی مبدا و مقصد را معرفی می‌کنید برای شما برنامه ریزی می‌کند.

به گزارش گلستان ما: جواد واحدی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان اظهار کرد: تعامل و همگرایی خوبی در استان گلستان وجود دارد و سعی مسئولان بر این است که حق مطلب را ادا کنند.

معاون امور مجلس وزارت میراث فرهنگی ادامه داد: گلستان جزو استان‌هایی است که در سه حوزه وزارت میراث برنامه ریزی باید کرد؛ در حوزه گردشگری مواهب طبیعی زیادی در استان داریم و باید پتانسیل‌های گردشگری استان را معرفی کنیم و یکی از موانع عدم شناخت است.

واحدی بیان کرد: ما نتوانستیم که ظرفیت‌های گردشگری آنگونه که باید معرفی کنیم و باید در این زمینه تلاش شود.

وی گفت: وزیر میراث چهره رسانه‌ای است و به تبلیغات و معرفی گردشگری اهتمام داشته و باید بتوانیم جاذبه‌های گردشگری را معرفی کنیم و اعتبار خوبی در حوزه تبلیغات و بازاریابی در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: اپلیکشن‌های مختلفی را طراحی کردیم و در جلسات متعدد از جمله کمیسیون اقتصادی حضور یافتیم و  به واسطه برنامه‌های دانش بنیان از مجلس نمره مثبت گرفتیم.

وی بیان کرد: اپلیکیشن "بزن بیرون" را طراحی کردیم و در این اپلیکیشن وقتی مبدا و مقصد را معرفی می‌کنید برای شما برنامه ریزی می‌کند.

واحدی افزود: در حوزه میراث نیز میراث گرانبهایی در استان داریم و  باید به جاذبه های میراثی اهتمام داشته باشیم.

وی گفت: در حوزه صنایع دستی گلستان جزو استان‌های برتر است و با دو مانع برند‌سازی و بازاریابی با مشکل رو به رو هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.